خانمای بوشهر انومالی کجا رفتید؟؟

۳ پاسخ

فرزانه نظری

من رفتم پیش پورشیخی سه خورده ای می‌گفت با اینکه ویزتم دادم پشیمون شدم رفتم پیش حسینی ۱۱۰۰ گرفت .
مهرور مطبش مزخرفه انتی رفتم اصلا پسندم نبود

فرزانه نظری
مهرور

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم🩵🧸 مامان قند و عسلم🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته پانزدهم بارداری
مامان آریا ♥️ 🥰 مامان آریا ♥️ 🥰 ۲ ماهگی