خانمای شیراز بیاین بگین سونو آنومالی کجا رفتید و چطور بود؟🙃

۷ پاسخ

منم احسان یزدان پناه کارشون فوق‌العاده هست ۲۰متری سینما سعدی کوچه عبائییان میشه

دکتر نعمت اللهی خوبه بنظرتون؟؟

معصومه صالح خیلی خوب بود

منم احسان یزدان پناه کار و تخصصش عالیه و خیلی با دقت هست همه چیز رو تک به تک برات چک میکنه خیلی فوق العاده بود من واقعا راضی بودم

معصومه صالح ۴۵۰۰عالیه کارش دقیق با جزییات میبینه

حمیده رییسی ۳۸۵۰ گرفت ازم
خیلی هم دقیق بود و خوب بود

احسان یزدان پناه ۲۸۰۰ گرف
عالی بود

سوال های مرتبط

مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پریسا مامان پریسا ۳ ماهگی