سونو آنومالی کجا خوبه تو شیراز

۱۱ پاسخ

احسان یزدان پناه کارش حرف نداره

من دکتر سرحدی رفتم هردو عالی

سلام.من همه سونوهامو رفتم دکتراسدی عالی بود

من احساس یزدان پناه رفتم عالی بود کاش ان تی هم رفته بودم

دکتر شکراللهی

یزدان پناه عالیه.من تاحالا همه سونوهام رفتم پیش خودشون

من انتی و انومالی یزدانپناه رفتم

برو ندا هادی پور دستگاهش عالیه

من دكتر شکراللهی رفتم خوب بود

الان اومدم آنومالی هنوز نوبتم نشده

من خودم هم ان تی هم آنومالی اومدم احسان یزدان پناه

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین👶🏻🍼 مامان محمدیاسین👶🏻🍼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند و عسلم🩵🧸 مامان قند و عسلم🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستا و پارسا مامان رستا و پارسا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری