سلام خانما تو شیراز کجا آنومالی برم؟بهتره

۳ پاسخ

دکتر شکراللهی

سلام من پیش دکتر اسماعیل شکرالهی رفتم خیلی با دقت همه چیزو چک کرد و اصلا سرسری رد نمیشه و اگه یه قسمت کوچیک از بدن بچه رو نبینه میگه برو باز یکی دوساعت دیگه بیا بازم اگه نبینه میگه فردا بیا باید کامل و دقیق چک. کنم
من که راضی بودم
از گوگل شماره شو دربیارین زنگ بزنین خودشون بهتون توضیح میدن
حتی روز قبل سونو به من زنگ زدن که چه غذاهایی نخور تا نفخ نکنی و بچه واضح مشخص باشه

سلام عزیزم دکتر ویولت ادیب بسیار دقیق و با تجربه

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین👶🏻🍼 مامان محمدیاسین👶🏻🍼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پریسا مامان پریسا ۳ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری