سلام دوستان سنو انومالی کجا برم شیراز

۱۰ پاسخ

احسان یزدان پناه👍

سلام عزیزم دکتر محمد زارع عالی و دقیق هست خیلی هم مهربون هست🥰

صدیقه یوسفی پریناتالوژی طب مادر جنین
عالیه باحوصله

دکتر نعمت الهی

من‌رفتم شکراللهی عالی بوپ

كلينيك ژنتيك دكتر فقهي فوق العاده هستن واسه سونو گرافي. مخصوصا با دكتر سكينه دهقاني. ريز ب ريز جزئيات و با حوصله و دقت چك ميكنن

من رفتم دکتر اعظم فرجی خیلی خیلی دقیق و با دقت و دستگاهاش به روز هست، دکترتون کی هست شما؟

دکتر سمیع واقعا عالیه

من مرکز ژنتیک فقیهی رفتم خیلی عالی و دقیق بود

دکتر ویولت ادیب عاااااالی بود

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدیاسین👶🏻🍼 مامان محمدیاسین👶🏻🍼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری