سنو انومالی کجا برم خوبه و هزینش چقدره

۹ پاسخ

من سونو هامو پیش فرشچیان میرفتم نمیدونم والا قیمتشو

نسل فردا

من آنومالی فقط سونو رفتم

ببخشید با ان تی اشتباه گرفتم
انومالی این هفته وقت گرفتم ۲۳۰۰ شد

کلینیک نسل فردا من رفتم انو مالی پیشرفته ۱۹۰۰ گرفت ولی الان فکر کنم گرون تر کردن

من رفتم نسل فردا ۱۴۰۰

من همه سونو هاموپیش شماعی میرم.
برای سه شنبه نوبت دارم انومالی اونجا شد۱۹۰۰

ولی تا حالا این همه سونو رفتم ندیدم مث این از دقتش سه بار من رفتم داخل اومدم بیرون هی میگفت شکل قرارگیری بچه خوب نیست دراخرم دو صفحه بهم داد که کامل کامل بود

جمال جندقی خیلی دقیقه ولی خوب هزینش واسه من شد ۱۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری