انومالی یعنی چی خانما واسه چی میرن انومالی

۱۳ پاسخ

واسه سالم بودن جنین هست عزیزم هم جنسیت جنین شما۱۸هفته یا۱۹هفته برو ک قشنگ همه چیز معلوم باشه جنسیت شوهم قطعی بگه من
۲۱هفته رفتم یخورده دیر رفتم ولی جنسیت شو درست گفت از سالم بودنش هم گفت عالی

غربالگری مرحله دومه هم آزمایش داره هم سونو،توی سونو همه ی اندام های جنین دقیق برسی میشه

من دکترم حرفی از آزمایش نزد،مگه آزمایشم داره؟

انومالی چند هفته باید رفت

من سلفری رفتم دیگه میخام انومالی نرم میشه؟

کسی هست انومالی نرفته باشه کلا ؟

سونو انومالی خیلی زمان می‌بره من زنگ زدم گفتن ۱تا ۲ ساعت

انومالی هم سونو هم ازمایش
یا اگه سونوت خوب باشه ازمایش لازم نیست

سونوگرافی هفته ۱۸ کلا همه بدن بچه رو بررسی میکنن که سالم باشه

تعین جنسیت بد اعضای بدن جینین تک تک اعضارو چیک میکنن تا ببینن تشکیل شده یا نه

تایین جنسیت دقیق
تشخیص سلامت دست وپا وقلب ومغز و....بچه

آنومالی اجزای بدن بچه رو چک می‌کنند ببینند که تشکیل شده یا نه یه سری از مشکلات در آنومالی خودش رو نشون میده بین هفته ۱۸ تا ۲۰ انجام میشه و یک‌جور غربالگری هست

آنومالی سلامت نوزاد رو به طور کامل چک می‌کنه
و تعیین جنسیت هم میکنه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا مامان لیا ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۴ ماهگی