لیموترش بزرگ خوردم عیبی ندارع همش میخورم

۵ پاسخ

بخور ولی مواظب باش فشارت نیوفته

نه فقط ضعف نکنی

زیاد نخور ، هم قند داره هم فشارت رو از تنظیم خارج می‌کنه
ولی خب یوقتی ویار کنی و دلت بخواد مثلا نصفش رو نمک بزن آروم آروم هم بخور
منم خیلی ترشی میلم می‌کشه ، چندروز پیش یه ظرف بزرگ توت خودم یا دیروز کلا سه تا کیوی خوردم
درکل دکتر هم گفت چیزای ترش رو کم بخور ولی خب چه میشه کرد یه لحظه آدم دلش می‌کشه

ن مشکلی نداره فقط مراقب باش فشارت نیوفته

منم دیروز یدونه خوردم فشارم افتاد😑

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری