از این قرصا خوردم بعد ی ماه حامله شدم البته پیش ملاه هم رفتم
سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن ،
من داشتم خوب شدم خداروشکرداخل سونو چیزی نشون نداد
من داشتم ولی الان دوومی رو حامله ام 😂🙏🏻
من به شدت
من 😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.