کی تنبلی تخمدان داره؟؟؟

۶ پاسخ

از این قرصا خوردم بعد ی ماه حامله شدم البته پیش ملاه هم رفتم

تصویر

سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن ،

من داشتم خوب شدم خداروشکرداخل سونو چیزی نشون نداد

من داشتم ولی الان دوومی رو حامله ام 😂🙏🏻

من به شدت

من 😩

سوال های مرتبط