توی باردارے چہ قرص سرما خوردگی مجاز ھست؟

۴ پاسخ

منم سرم درد میکنه با گلوم و بینیم خارشت میکنه و خلط داره نمیفهمم چکار کنم میترسم مریض بشم

والا من چندین بار سرما خوردم ، الانم سرماخورده ام
فقط بهم استامینوفن ساده دادن با دیفین هیدرامین اونم ک باید قرقره کنم

فقط استامینوفن و شربت دیفن هیدرامین ساده

استامینوفن. ساده ولی برو پیش دکتر خودت بهت داروی مجاز. و میده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آرشاویر مامان آرشاویر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری