خانما توی بارداری نعناع مجاز خوردنش یا نه؟ه

۶ پاسخ

من ک میخورم مشکلی پیش نیومده

ن مشکلی نداره

نه مشکل نداره

من دمنوشش و خوردم یکی دوبار که نفخ داشتم
خودشم توی غذا میخورم

من نعنا رو ماست میریزم میخورم همیشه مشکلی نداره ولی میگن دمنوشش ک غلیظه خوب نیست و عرق نعنا هم بخای بخوری باید یه قاشق غ خ بریزی تو یه لیوان آب بخوری

کم بخوری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی