۵ پاسخ

ماهی دریا چون جیوه داره میگن نخورین ماهی های سردابی مثه قزل الا اشکال نداره

من همه ماهی سر دخترم خوردم😁
دکترم که گفتم گفت خیلی سخت نگیر
منم همه چی خوردم

فقط ماهی قزل الا،سالمون،تیلاپیلا،وماهی تن مجازه بقیه همه جیوه دارن

قزل الا و سالمون مجاز هست فقط

والا من خرچنگم خوردم ب مقدار کم تازه اکثر ماهیا هم میخورم چون اسمشون رو نمیدونم😐😂

سوال های مرتبط

مامان گمبلی👶🏻💙 مامان گمبلی👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی