خانما بخیه سزارین رو بعد جند روز کشیدیذ؟

۶ پاسخ

۱۰ روز

بزار ده دوازده روز خوب بمونه تا بگیره واسه کشیدنش عجله نکن خودتم میتونی بکشیش

روز دهم

۱۰ روز

،۶ روز

10روز

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد