ماماناکیا بچه دومشونه قراره زایمان کنن

۱۴ پاسخ

منم آخر اردیبهشت احتمالا سزارین میشم

من هم هستم اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت

منم اخرای خرداد یا تیر میشه نمیدونم دیگه

منم دومین پسرم سزارین هستم اخرای خرداد ماه انشاالله بدنیامیاد

مثل منم شمام

منم دومین پسرم آخر تیر با اول مرداد

منم دومین پسرم انشاله تیرماه به دنیا میاد

من انشالله اردیبهشت دومین پسرم بدنیا میاد

من

من.

من‌🥰

من بچه دوم هست خرداد زایمان میکنم

انشالله و به لطف خدا دو هفته دیگه زایمانمه

من
برج ۴ زایمانم
ان‌شاءالله اونم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد