خانمااسم عِمران خوبه؟

۵ پاسخ

سلیقه من نیس عزیزم ولی باز مهم خودتو شوهرتی

من اسم پسرم میخام بزارم عمران

سلیقه ای هست من دوست ندارم عزیزم

سلیقه اییه‌ عزیزم اگه خودت دوسش داری نظر بقیه رو نپرس چون اونا طبق سلیغه خودشون نظر میدن

جالب نیست اما خب باز هرجور خودت دوست داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا💓🎀 مامان هانا💓🎀 ۱ ماهگی
مامان محمدحنیف مامان محمدحنیف ۹ ماهگی
مامان محمدجانم مامان محمدجانم ۱۱ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان محمد عامر مامان محمد عامر روزهای ابتدایی تولد