من همش دلم هوش چیزایی ترش وشور میکنه اما انتی رفتم احتمال دختر داد
من عاشق شیرینی ام وبچم پسره
.ربطی به این چیزانداره عزیزم
من همش شیرینی میخورم بچه ام پسره
من خواهر شوهرم حتما باید شبی یدونه کیک تولد میخورد گریه میکرد واسه شیرینی😑ولی پسر بود
منم نفرت پیدا کردم از شیرینی ولی پسره ربطی نداره
منم سر بچه اولم شیرینی زیاد دوست داشتم دختر بود ولی الان اصلا سر این یکی شیرینی دوست ندارم و چیزای ترش دوست دارم
من شیرینی دوست دارم بچم دختر
من شیرینی دوس دارم بچم هم دختره
من همش هوس شیرینی دارم و بچم دختره
ویار زیاد ربطی به جنسیت ندارع گلم
من دختره اولم ویارم شیرینی بود
دختره دومم ترشی و شوری تندی
من از شیرینی بدم میاد بچه ام دختره😍😂
من چیز های ترش میخورم اما بچم دختره
من ترشی و شوری میخورم بچم پسره
من هم ترشی دوست دارم هم شیرینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.