سلام خانما کیا تو بارداری نوشابه میخوردن؟

۱۳ پاسخ

من روهم رفته۳بارخوردم اونم ته استکان نه زیاد

من من

من یه چند باری خوردم تا حالا

من که میخورم ولی خب نه هرروز

من که همیشه میخورم😂

من تا هفته ۱۷میخوردم از وقتی فهمیدم مسمومیت بارداری دارم دیگه نخوردم

زیر همین تاپیکتون گهواره مطلب اورده که نوشابه زیاد مثلا روزی نصف لیوان، میتونه باعث زایمان زودرس و کم هوش شدن جنین بشه

گاهی میخورم نصفه لیوان مثلا

من قبلنا کم میخوردم الانم کلا حذف کردم

من هر روز میخورم مگه ضرر داره🫥

من خیلی هوس میکنم اما دکتر گفت هفته ای یکبار فقط

من تقریبا هر روز میخورم ته لیوان

من تا دلتون بخاد هم بارداری قبلی هم فعلی

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی