من روهم رفته۳بارخوردم اونم ته استکان نه زیاد
من من
من یه چند باری خوردم تا حالا
من که میخورم ولی خب نه هرروز
من که همیشه میخورم😂
من تا هفته ۱۷میخوردم از وقتی فهمیدم مسمومیت بارداری دارم دیگه نخوردم
زیر همین تاپیکتون گهواره مطلب اورده که نوشابه زیاد مثلا روزی نصف لیوان، میتونه باعث زایمان زودرس و کم هوش شدن جنین بشه
گاهی میخورم نصفه لیوان مثلا
من قبلنا کم میخوردم الانم کلا حذف کردم
من هر روز میخورم مگه ضرر داره🫥
من خیلی هوس میکنم اما دکتر گفت هفته ای یکبار فقط
من تقریبا هر روز میخورم ته لیوان
من تا دلتون بخاد هم بارداری قبلی هم فعلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.