مامانا سرلاک روزی چن باربدم خوبه؟

۵ پاسخ

من روزی یک بار میدم

ببخشید سرلاک چی گرفتید شما ؟
فکر کنم روزی یک بار خوبه

سرلاک به خودی خود مشگلی نداره ها
ولی چون خیلی خوشمزه هست توقع بچه رو از غذا میبره بالا فردا ذیگه غذای خونگی نمیخوره برا همین زیاد نده

سرلاک اگ خودت درست میکنی ک هیچ وگرنه اماده اش اصلا خوب نیس ب نظرم اصلا نده
بازم خودت بهتر صلاح میدونی

هر روز ندی بهتر روزی ی وعده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان امین مامان امین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین ✨💞 مامان ماهلین ✨💞 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی