کسی عمل شقاق مقعدی کرده ؟؟درد داره ؟هزینش چقدر بوده

۶ پاسخ

سلام شما خواهر . عمل کردین ؟..؟
خوب شدین ؟؟

شقاق چیع

عملش الکیه عذاب اورع و بیهوده.

چطوریه؟
شقاقه یا زگیل
انگار جوش خونی زده ؟

من عمل کردم
لیزری
نکن این کارو
بعدش دو بار عفونت کرده عمل کردم تخلیه کردم

پودر پیدرولاکس بگیر بخور
وعسل بریز روی باند استریل شده بچسبون ب مقعدت برای شقاق بیرون
داخل هم شیاف هموروئید بزن یه بار شب یه بار صبح بعد دفع

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی