کالابرگ بچهارو ریختن ایا سلام؟
یا کالابررگ خودمونو؟

۹ پاسخ

نریختن که

خاله ی من جزو کمیته امداد دیروز صبح براش ریخته بودن رفت خرید کرد

کالا برگ خودمون رو ریختن
کالا برگ بچها رو هم امروز فردا میگن قراره بریزن واسه دهک های ۱تا ۷ بچهای زیر دوسال میریزن

نه بابا به همه بچه های زیر ۵سال میدن مگر اینکه دهک بالا باشن

هیچکدوم و نریختن

چقدرریختن

من واسه دخترم زدم گف تعلق نمیگیره فقط ب بچه‌هایی ک سوءتغذیه دارن و بهداشت تاییدمیکنه میدن

سلام
ببخشید چه کالا برگی ؟
چطور باید دریافت کنم؟

کی ریختن ؟؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی