۱۳ پاسخ

لعنت ب کالابرگشون

تف تو کالا برگشون مگه چی میشه باهاش خرید

جریان چیه خاهر

سلام ماالان دهک 8هستیم آخرشماره ملی شوهرم 1هسته براماریختن؟

من رفتم گرفتم رو هرچیزی بیست سی تومن کشیدن ی پلاستیک شد درحد ماستو پنیر تخم مرغو اینا

آره همسرم ۱ هست ریختن🫤😂

مابقی هم دوره دوم وسوم میدن

مال شوهر من ۹😂😂
از شماره ملیش هم شانس نیاوردیم😂
یجا هست پوشک قیمت قبل اورده فقطم با کالابرگ یا یسنا میده فک کردم شارژ میشه میرم میگیرم ک نشد

مال کی باید این اعداد باشه؟؟؟؟پدر مادر یا بچه؟؟؟

مال شوهرم یا مال خودم

چ کالابرگی چ ربطی ب رقم داره؟

اره ریختن
من اخر کدملیش ۳ هست نریختن

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌ودوم بارداری