۱۲ پاسخ

مگن خیلی گرون شدههههه
خدا به دادمون برسه چه خبرههه
خاستم یه بچه بیاریم یه قرون پس انداز نموند برامون

۲ تومن

سونو و ازمایش رو هم شد ۱۹۰۰

اگه منظورت به nt که700 ازمایش 700 سونو البته خورد داره
برا سلفری هم 6تومن

من فقط سونو بود ک ۱۱۶۰شد

من بیمه اجتماعی دارم ان تی میخام بدم نضرتون چه قیمته

هزینه ان تی چقده ؟؟

غربالگری دوم امروز پرسیدم 1/900

من هنوز ندادم تو گهواره دیدم سونو ۲ میلیون خورده ای شده

آزمایش غربالگری

سونوگرافی ۸۴۰

غربالگری دوم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
بابای عزیزم بابای عزیزم هفته سی‌وهفتم بارداری