خانوما معاینه لگن درد داره؟؟؟

۸ پاسخ

نه قابل تحمل هستش

نفس عمیق بکشی قابل تحمله

نمیدونم تجربه نکردم

واسه من که شل کردم اصلا درد نداشت

نه دردی زیادی نداره از زایمان ک بدتر نیست

چرا برا من اصلا درد نداشت🥲

اره😢برا من ک درد داش

آره ولی ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی