۷ پاسخ

اره ولی خیلی کم

من از ۱۶هفته حس میکنم الان ک دیگ کاملا واضحه البته جفتم خلفیه

من حس میکنم یک روز خیلی تکون میخوره یک روز آرومه

من حس میکنم از ۱۸ هفته شکم دومم البته

من حس میکنم ولی حرکات منظم نیست،بعضیا دیرتر حس میکنن نگران نباش وقت هست

من هم هفته شما بودم حس میکردم ولی بستگی به جفت هم داره مال من خلفی بود

شما حس نمیکنی؟
من ک حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی