مامانا کی شکمتون ترک خورد؟

۶ پاسخ

من ازاول بارداریم باروغن زیتون غیرخوراکی شکمموشوهرم چرب میکرد الان که ماه آخرم تازه چندتاترک ریززیرشکمم خورده

از فردای روزی که گفتم می‌خوام بزام ولی شکمم ترک نخورده😂😂😂

۲۹😑😑😑😑

مال من یکی دوهفته میشه ترک خورده خیلی ناراحتم🥲

از هفته 32 کم کم شروع شد الان دیگه خیلی زیاد شده

۳۷ هفته😑

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان آقارهام😇 مامان آقارهام😇 ۶ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی