سلام خانوما 34 هفته وزنش 2100خوبه؟

۴ پاسخ

اگ طبیعی هستی ک خوبه

بله . اگه همین جور وزن بگیره توی ۳۸ هفته حتی بیشتر از ۳ میشه( هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه بشه ) ...

یه مقدار کمه

خیلی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۱ ماهگی