خانوما اناناس خیلی مضره؟؟؟تو هفته ی من؟؟؟

۶ پاسخ

کم بخور ،اکثرا توصیه میکنن هفته آخر بخورید چون دهانه رحم رو نرم میکنه

من کمپوتش رو خوردم هفته های پایین تر

عزیزم قندش خیلی بالاست کم بخور

دهانه رحم رو نرم میکنه نباید خورد

من چند باری خوردم
مگ چقد میخای بخوری
بخور راحت باش

میگن دهانه رحم و شل میکنه نخوری بهتره.

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان نیهان🩷✨ مامان نیهان🩷✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری