سونو آنومالی رو هفته ی چند برم ؟ چه روزی بهتر؟

۸ پاسخ

ممنونم که بهم امید دادی😍

دست خودم نیست اصلا .خیلی خیلی نگرانم که ازمایش جوابش بد باشه

۱۸هفتگی من خودم دیروز ۱۸هفته۴روز بودم رفتم دادم

من 18 هفته تمام رفتم

من خیلی نگرانم ممننون که یکم کم کردی

۱۸ هفته و دو سه روز

انومالی ۲رو میرین من توهفته ۱۶هستم امروز میرم به نظرتون مشکلی هست این هفته نوشته

الان میتونی بری بهترین موقس منم امروز نوبت دارم میرم برام دعا کن گلم🤗

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🐥🐥 مامان دوقلوها🐥🐥 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی