چند هفته واسه آنومالی بهتر برم

۵ پاسخ

من الان رفتم ۱۷و۴روز بودم طبق انتی ولی الان گفت ۱۸و۲روز هست

۱۸ تا ۲۰

دکتر بهت نگفت؟
به من گفت ۱۸ هفته برم

رفتی داخل ۱۸ هفته میتونی بری
بهترین تایمش۱۸ هفته و چند روزه
من ۱۷ هفته و شش روز دادم

۱۸هفته تا۲۲هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان السا مامان السا ۸ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۷ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی