خانما خوردن دلستر تو بارداری ایراد داره

۳ پاسخ

نه ولی زیاد نخور قندت میره بالا

من که خیلی میخورم چون ویارم هست

اگه قندت بالا نباشه...ایرادی نداره و یکی از بهترین خوراکیها تو بارداریه خصوصا ماه های آخر چون باعث افزایش وزن جنین میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی