خوردن کالباس توی ۲۷ هفته ایراد داره ؟

۷ پاسخ

من که بارها خوردم. مشکلی نیست عزیزم سخت نگیر

خیلی ها ‌ویارشون ساندویچ کالباسه

ازین خونگی ها بگیر

نه ولی میگین فست فود نوزاد رو زشت می‌کنه
در حد رفع هوس ایرادی نداره ک

منی که اصلا نخوردم نمیزارن

منم خیلی خوردم . بی خیال بابا

کم بخور خوب نیست نمکش زیاده

والا من خوردم تا حالا ولی کم ، شاید کلا سه چهار باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا مامان اَبرا روزهای ابتدایی تولد