من که بارها خوردم. مشکلی نیست عزیزم سخت نگیر
خیلی ها ویارشون ساندویچ کالباسه
ازین خونگی ها بگیر
نه ولی میگین فست فود نوزاد رو زشت میکنه
در حد رفع هوس ایرادی نداره ک
منی که اصلا نخوردم نمیزارن
منم خیلی خوردم . بی خیال بابا
کم بخور خوب نیست نمکش زیاده
والا من خوردم تا حالا ولی کم ، شاید کلا سه چهار باری خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.