خوردن جگر در هفته ۲۷ خوبه یا خطرناکه؟

۷ پاسخ

منم عاشق جیگر بودم اما اتو بارداری لب به جیگر نزدم به هیچ عنوان

نه نباید در بارداری مصرف بشه

در حد رفع هوس چندتا کوچولو بخور
اما زیاده روی نکن

جگر بخاطر نوع طبخی که داره و خام میمونه یه قسمت از بافت هاش در دوران بارداری جزو ممنوعات بارداری منم خیلی دوست دارم بخورم ولی ریسک نکردم

اره دیگه بچه همه چیزش شکل گرفته حالا یبار میتونی بخوری ولی کامل پخته باشه.

اصلا نباید خورد

توکل بارداری نباید بخوری عزیزم مگه اینکه خیلی هوس داری یکی ۲تا تیکه کوچیک
من خودم عاشق جیگرم قبل حاملگی همش میخوردم تواین چندماه فقط چندتا تیکه خوردم که دکترم گفت دیگه اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد