لطفا بگید زمان ختنه چ موقع‌ها خوبه

۳ پاسخ

من پسرم۶روزش بود ختنه کردم هرچی زودتر ختنه کنی بچه کمتر درد احساس میکنه

یک ماهگی تا سه ماهگی بهترین موقعه هست،،، پسرم یک ماهگی ختنه شد

من یک ماه پیش پسرمو بردم ختنه کردم
تایم طلاییش تا همون۶۰یا۹۰روزه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی