مامانا یسوال دکتر به شماهم ففول داده؟

۸ پاسخ

اره من میخورم

بله داده

فک‌کنم از ماه چهارم بجا اسید فولید میدن

خب دیگه منم هم هفته تو بودم اسید فولیک جدا میخوردم یعنی منظورم مکمل نبود کم کم مکمل برام نوشت کم کم ففول برام نوشت،میتونی ففول ورق بگیری

اره ب منم داده

بله ففول اسپانسول شبی ۱عدد

من الان ۱۷هفتمه ولی طبق سونو ۱۵هفته و۵روزمه گفت از دو روز دیگه بخور شما دیگه اسید فولیک نمیخوری

آره ب منم داده

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد