۳ پاسخ

شربت معده بخور..بادام بخور...من جاریم میگفت تا روز زایمان هم شرب معده میخوردم

من شیر ساده پاستوریزه میخوردم سوزشم خیلی آرومتر میشد،سر هر غذایی سوزش شدید میگرفتم دفعه بعد یا نمیخوردم یا کم میخوردم ازش...

منم ازاول بارداری دارم
شیر یاماست سردبخور

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان نینی🎀💕 مامان نینی🎀💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری