خانوما زیر دلم گرفته طبیعیه؟

۷ پاسخ

به من کلی امپول پرژسترون و سرم خالی داد و شیافت ۴۰ تا

منم ۳۴ هفته ۳ روزم

منم همینطور ولی نمیدونم هفته چندم دکتر تاریخ میده

شما سزارینی؟

لگداش زیاده نمیزاره بخابم
البته این دل درد و میگن یکمش طبیعیخ

از من تازه پهلومم درد میگیره

از منم خیلی درد میکنه..تاری دیدم دارم

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری