خانما ک ختنه کردیم روش حلقه کی مای بیبی زدین؟

۴ پاسخ

بلافاصله بعدختنه پوشک کردیم. یکم شل تر بستیم.

همونجا پوشکش کردیم اوردیم خونه پوشک براش مثل یه جور پانسمانه

چرا مای بیبیش کن و قنداق هم کن ک تکون نخوره اذیت شه ،کجا بردی ختنه؟

قنداق هم نمیشه ؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی