۵ پاسخ

دوتا سرهمی هم بگیر

من کلا سرهمی میگیرم با چند تیکه لباس

۲ ۳ دست بهتره سرهمی هم بگیری منم گرفتم
حتی تو تیکه هاشم زیردکمه ایی گرفتم ک پهلوهاش بیرون نیاد

سرهمی واسه بیرون رفتن خیلی خوبه دیگه پهلوش سرد نمیشه

سرهمی بگیری بهتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها هفته بیست‌وچهارم بارداری