خانما کاپوچینو تو هفته های من ضرر.داره

۸ پاسخ

عزیزم به نظر من کلا کافئین مخصوصا قهوه رو بزار کنار من پریشب یه شات قهوه با شیر قاطی کردم خوردم انقد خوشمزه بود ولی زهر مارم شد بچم کل روزشو تکون نمیخورد نمیدونم بخاطر قهوه بود چی بود ولی همش به خودم فوش دادم که چرا خوردم ذهنم درگیرش بشه هیچ فایده ای هم برای جنین نداره

نه من میخورم هرازگاهی

روزی یه فنجون مجازه

نه ولی بخاطر شکرش زیاد نخور

ن منم میخورم

برا هوس طوری نیس

یه فنجون رقیق بخوری ایراد نداره

ن عزیزم بخور
دکتر من گفت روزی یک فنجون قهوه میشه خورد
کاپوچینو ک خیلی رقیق تره نسبت به قهوه کافئینش هم کمتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 روزهای ابتدایی تولد