طراحی چت جی پی تی از نی نی من با توجه به سونو انتی 😍

تصویر
۱۶ پاسخ

ای خدا 😍
چقدره نازهههه
چقدر دوست دارم نی نی مو زود بغل کنم 😍😍😍😍

چجوری درست میکنی گلم

اخی جووون دلم

ای جان

کدوم چت جی پی تی فرستادی؟ مال من میگه از من همچین کاری برنمیاد اخه🫠😂

چه قشنگ

من هر چی میزنم نمیشه بلد نیستم شما میتونی بدی از روی این درست کنه

تصویر

ای خداااا🥹

عزیزم یه سوال

میشه عکس برنامه رو برام بفرستی
یا بگی با چه پرامپتی زدی؟

عزیزم چی زدی توی برنامه این اومد؟

این جی پی تی رو از کجا پیدا کنیم😅😂من ی بار تست کردم نشد اصلا

ای خدا کوچولوی ناززز

چه بامزس چجوری این کاروکردی

چه برنامه ایی هست

وااای عزیزم🥹😍

چه نازه،،برم یکی درست کنم😁

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان همراز😍 مامان همراز😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری