۱۰ پاسخ

استراحت کن

سونو واژینال بده شکمی خطا داره

دکتر سونو گف نشون دکتر بده شاید پساری کنه

آخه بچه کوچک دارم خیلی شیطونه اذیت می‌کنه .کارای خونم هست دست تنهام

اره عزیزم پایینه

اره عزیزم زیر ۳۰ خ‌وب نیس ،زیر ۲۰ هم سرکلاژ میکنن ،استراحت زیاد بکن اصلا پانشو ،پله نرو بذار بره بالا ،بازم به دکترت بگو

من ۲۸ بودم دکترم گف مشکلی نیس استراحت کن

دکترت بهت میگه یا استراحت کن یا دهنه رحم رو میدوزه

شکمی یا واژینال؟ اخه شکمی خطا داره

زیر ۳۰ یکم مشکل سازه کلا استراحت مطلق شو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی