طول سرویکس 30 توی 27 هفتهدخوبه یا نه

۶ پاسخ

باید مواظبتت زیاد باشه

ی خورده استراحت کن پیاده روی نکن پله بالاپایین نرو سرپا واینستا

من ۱۸هفته ۳۰ بود
تا یه مدت استراحت نسبی کردم شب در میون شیاف گذاشتم
بعد اون دیگ بیخیال شدم مسافرت رفتم پله میام و میرم چیزیم نشد تو ۳۲ هفتم رفتم شده بود ۳۶
تا ۳۰ کلا نرمال
زیر ۲۵ خطرناک بعدم تو دیگ ۲۷هفته ای از ۳۰ هفته ببعد کلا مهم نیست دیگ با استراحت نسبی و شباف میره بالا

لب مرزه باید استراحت کنی

آره عزیزم خوبه. انتی چند بودی؟

استراحت کن پله زیاد بالا و پایین نری

سوال های مرتبط

مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد