باید مواظبتت زیاد باشه
ی خورده استراحت کن پیاده روی نکن پله بالاپایین نرو سرپا واینستا
من ۱۸هفته ۳۰ بود
تا یه مدت استراحت نسبی کردم شب در میون شیاف گذاشتم
بعد اون دیگ بیخیال شدم مسافرت رفتم پله میام و میرم چیزیم نشد تو ۳۲ هفتم رفتم شده بود ۳۶
تا ۳۰ کلا نرمال
زیر ۲۵ خطرناک بعدم تو دیگ ۲۷هفته ای از ۳۰ هفته ببعد کلا مهم نیست دیگ با استراحت نسبی و شباف میره بالا
لب مرزه باید استراحت کنی
آره عزیزم خوبه. انتی چند بودی؟
استراحت کن پله زیاد بالا و پایین نری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.