توبیست هفته تکرار ادرار طبیعیع؟

۹ پاسخ

من که از اول اولش داشتم
الانم بدتر و بدتر میشه

بنظرم تو بارداری حتی اگه شاخم در بیاریم طبیعیه🤣

ما 29هفته ایم پاره شدیم بس رفتیم دسشویی خاهر 😂😂

من دیگه نمیدونم چی طبیعیه چی نیس🥲😂

تا لحظه زایدن شاش لامصب طبیعی 🤣

من از وقتی فهمیدم باردارم تکرر ادرار دارم الان بدترم شدم

کاملا طبیعیه.ممکنه بیشتر هم بشه

آره هرچی هفته بره بالاتر بدتره

اره الان منم همینطوری شدم دقیقا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری