خانوما تکرار ادرار تو هفته من طبیعیه

۷ پاسخ

من که از اول تاالان تکرر ادرار دارم

ارههه من که ۳ ماه اول و ۳ ماه اخر دارم میمیرم از تکرر😂

من ۳ ماه اول تکرر ادرار داشتم
اما ۳ ماهه دوم عادیم مثل قبلا
و میگن ۳ ماه سوم بازم زیاد میشه

خسته شدم از بس رفتم سرویس 😂

آره بابا منکه جامو انداختم دم دستشویی🫠😂😂

طبیعییییی تا دلت بخات تکرار ادار داریم

اره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری