من که از اول تاالان تکرر ادرار دارم
ارههه من که ۳ ماه اول و ۳ ماه اخر دارم میمیرم از تکرر😂
من ۳ ماه اول تکرر ادرار داشتم
اما ۳ ماهه دوم عادیم مثل قبلا
و میگن ۳ ماه سوم بازم زیاد میشه
خسته شدم از بس رفتم سرویس 😂
آره بابا منکه جامو انداختم دم دستشویی🫠😂😂
طبیعییییی تا دلت بخات تکرار ادار داریم
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.