خانم ها طالبی و شمام بد نیست بارداری بخوری

۷ پاسخ

مرسی از همگی

البته من خودم روزی یه دونه طالبی یا شمام میخوردم هیچی هم نمیشد

همه چی بخور ولی زیاد نه

چون سه ماهه دومی
معمولا میگن تو سه ماهه اول گرمی نباید بخوری ولی شما سه ماهه دومی

ویارونه میتونی بخوری مشکلی نیست ولی افراط نکن کم بخوری مشکلی نیست

من میخوردم😄😄

بخاطر طبع گرمش ترجیحا میگن خورده نشه...

سوال های مرتبط