بچه ها میخوام گشنیز بریزم تو پلومیگو بد نیست تو حاملگی؟

۴ پاسخ

عزیزم‌اولاً که خوردنش هیچ اشکالی نداره خانمای گهواره همه چی رو‌می گن نخور ، بعد شما ۲۶ هفته ای این بچه دیگه دور از جونش با آمپول و‌شیاف سقط ام نمی یوفته چه برسه گیشنیز😅

نه بابا بخور نوش جونت یه ذره که چیزی نمیشه

نه هیچی نمیشه
اینکه میگن نخورین بیشتر به صورت دمنوش هست
اونم هفته های اول و دفعات زیاد
نی‌نی شما الان جاش محکمه موردی نداره

اگر مشکل خاصی نداری مصرف کمش اشکال نداره برای یه بار
ولی زیادش خوب نیست
وکلا یه بار ازاین غذا بخور و تا چند روز چیزایی مثل گشنیز و جعفری وشوید نخور

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نرگس سادات مامان نرگس سادات ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری