سلام دوستان قندم خوبه ؟

تصویر
۶ پاسخ

دکتر بهتون متفورمین میده احتمالا

بالاس لب مرزی

ناشتا لب مرز
یک ساعته و دو ساعته یکم بالا
با ی ذره رعایت اوکی‌میشه

یکم لب مرزه قندت رعایت کن بالاتر نره

فک کنم بالا هست با لب مرزه

قند ناشتا و ۱ ساعته یکم بالاست

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس ۵ ماهگی
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی