کسی بوده تو هفته ۳۰مایع امنیوتیکش ۲۵cmباشه ؟

۴ پاسخ

من ۲۰ بود که آزمایش قند نوشت قندمم نرمال بود

من ۱۸ بود

من ۱۵ بود

گفتن زیادع

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی