سلام انتی من خوبه؟ چرا nb و طول سرویکس نداره😬🤐

تصویر
۶ پاسخ

فک کنم پسر داری😊

منم دقیقا همین تایم رفتم. اره عزیزم خوبه. مال من قلبش فقط ۱۴۸بود

عدد انتی اره خوبه

خدا حفظش کنه جنسیت رو گفت

جنسیت رو احتمال نداد؟؟

ببخشید تو گهواره چند زده بود هفتتون رو رفتین ان تی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۴ ماهگی
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری