۶ پاسخ

خوبه همه چی نی نی دختره به نظرم

۱.۵۰زده نرماله

خوبه عزیزم سالمه
نینیتم پسره
سونوتم دیدم گفتم صد در صد پسره😍

اگ استخون بینی رویت نشه چی میشه؟

براساس سونو عدد انتی رو زده ۱.۵

عدد انتی رو توی سونو میزنه نه آزمایش

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی